Hulp gevraagd: Contactgegevens voor het PGO-informatiepunt
Het landelijk PGO-informatiepunt is er om mensen te begeleiden bij het gebruik van een PGO. Of om specifieke vragen te beantwoorden rondom PGO's, de veiligheid ervan en het vinden van hun zorgverlener.
Soms komen er vragen binnen waar de medewerkers van het informatiepunt aanvullende informatie van een leverancier voor nodig hebben. Denk daarbij bijvoorbeeld aan PGO-specifieke gebruikersvragen en incidenten of verstoringen.
Zoals aangegeven tijdens de leverancierstafel willen de medewerkers van het PGO-informatiepunt graag snel met MedMij-deelnemers kunnen schakelen. Op die manier kunnen zij degenen die contact met hen opnemen zo snel mogelijk weer op weg helpen.
Om een vlotte reactie te kunnen realiseren, ontvangen wij graag van iedere MedMij-deelnemer, ook van de DVA's, namen van contactpersonen en hun directe telefoonnummer en e-mail.
Stuur s.v.p. een e-mail met de gevraagde gegevens naar info@medmij.nl. Alvast bedankt voor jullie hulp!