25 november 2021
|
13:00 - 13:30
|
Zoom

Inloopspreekuur architecten

MedMij startte eind september met een maandelijks inloopspreekuur met één van onze architecten. Projectleiders kunnen hier gericht technische vragen stellen over het MedMij Afsprakenstelsel.

Hoe is de indeling van het afsprakenstelsel ontstaan? Waar kan ik als DVP vinden wat ik moet doen? Wat zijn mogelijkheden om te testen? Wat beschrijft MedMij over de inrichting van een PGO? Hoe maak ik de zorgaanbieder duidelijk wat het belang is van betrouwbaarheidsniveaus?

Deze en andere vragen kun je voortaan stellen aan onze IT-architecten tijdens het MedMij-inloopspreekuur.

Heb je een vraag over het MedMij Afsprakenstelsel, informatiestandaarden en gegevensdiensten, over FHIR, HL7, resource- en autorisatieservers, de ZAL, stelselnodes enzovoorts?

Stel ze elke laatste donderdag van de maand van 13.00 tot 13.30 uur via Zoom.

Inschrijven hoeft niet, je kunt gewoon op bijgaande link klikken en vrijblijvend 'inzoomen'.

We organiseren dit event ook op:

  • donderdag 27 januari 13.00–13.30 uur

Meer agenda items

Er zijn op dit moment geen andere agenda items.